Träningsvärk?

Jag kommer förmodligen ha så mycket träningsvärk i morgon att jag inte kommer att kunna skriva ens! Jag har gymmat idag med en kompis som var min instruktör och jag tog nog i lite väl mycket! Så jag får passa på att pyssla ikväll för i morgon lär det ju bli jobbigt *S*
Nu har jag köpt årskort på gymmet så det är bara att tokköra, här ska byggas scrap-muskler! :)

Frågan är hur jag ska orka bära hem min nya leksak som jag ska hämta i morgon? Jag har köpt en Revolution och ett alfabete till. Lyckliga jag! Kan bli tufft att veva, men jag skaaaaaaa.........

Kommentarer
Postat av: Peterlina

Äh! Klart du orkar veva lite Revolution... sååå hemsk träningsvärk kan man väl inte få?!?

Postat av: Sanna F

Det är skönt med träningsvärk - då vet man att man har gjort något bra ; )

Ha så kul med revolutionen!

2007-01-24 @ 09:13:05
URL: http://sannaf.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback